onsdag 29. desember 2010

Alle skal få

Eg skreiv om dei grøne vottane eg strikke til Hansemann i eit innlegg før jul. Då storesyster Ingebjørg fekk sjå dei, ville ho også så gjerne ha. Så då var det berre å gå i gong å strikke då? Ho fekk velje farge sjølv og då vart det (ikkje overraskande) farge 35 Petunia. Strikka etter oppskrift 1916 Tova votter (+ Strikk til nøstebarn) og det gjekk med 60 gram 3-tråds Merinoull. Eg strikka etter råd frå Kathrine som kommenterte  til innlegget om Den grøne votten: Eg la opp til størrelsen over og følgde tala i oppskrifta på lengda til den størrelsen eg skulle ha. Tova på 40 grader "Lettstelt". Dei vart heilt perfekte :-)
Dekoren vart Snella og Petronella sine ordknappar som me sel i våre butikkar.


Eg ser på diverse bloggar at mange legg ut  kva dei fekk eller gav til jul. Eg fekk mykje fint, men har likevel veldig lyst å leggje ut gåvene Hansemann og Ingebjørg fekk frå dei flittige niesene sine. Det er sparebøsser laga av syltetøy/fetaost-glas.
Loka er måla med hobbymaling og det er skore hol i loket til pengane. På glaset har dei limt på kattar og fjes som vert blidare og blidare jo fullare sparebøssa vert. Dei har måla på papir og limt på glaset. Så om du treng ein aktivitet til rolege romjulsdagar er det berre å setje i gong. Og så spare spare etter utskeiingane i desember.
Og takk til Amalie og Mathilde for flott ide og fine gåver :-)

1 kommentar:

Villblomsten sa...

Hei :-)

Så mye fint dere har laget :-)