mandag 6. desember 2010

Englar frå Tyskland

Forrige veke var eg på julemarknad i Reutlingenog Stuttgart. Dei tyske julemarknadane har ein flott stemning; mykje å sjå, lukte og smake. Og kjøpe sjølvsagt.. Heile byen er gjort om til julemarked med boder som overgår kvarandre i dekorasjonar. Nokre av bodene er faste medan andre vert leigde ut for enkelte dagar til skular eller foreningar. I ei av disse bodene fann eg to englar som berre måtte bli med meg heim. Dei er laga av ei salmebok, så kjolane er florlette og med tynn tynn strek med gull ytst. Hovudet som er ei trekule er festa til kjolen med ståltråd.

 Det var vanskeleg å ta eit bilete der dei kom til sin rett. Det kribla i "Formingslærarfoten" og eg fekk lyst å lage sjølv. Eg  hadde det derfor som aktivitet på søndagsskulen sitt juleverkstad på søndag. Gjorde om litt på framgongsmåten, så dei skulle bli enklare å lage. Prøvde å få tak i ei gamal salmebok på Fretex, men utan hell. Brukte derfor restar av gavepapir eg hadde liggande.
For dei som har lyst å prøve treng du: Trekule 12-15 mm, Papirbit ca 9x18cm, litt tråd, til dømes type gull, limstift

1: Brett eit papir i folder , slik at brattane går langs med kortsida. Klypp eit hakk på midten av arket (ved pila) nesten halvvegs.


2: Hald "trekkspelet" tett saman og brett ned "vengene" på kvar side. Legg tråden rundt magen, slik at trådendane blir hengjande bak. Ta endane over kvar skulder og træ dei ned i løkka framme på magen. træ på kula. Knyt ein knute i enden av trådane, slik at engelen kan hengje.


3: Ta litt lim på undersida av kvar venge og lim dei fast til skjørtet. Hald saman skjørtet og klypp eit hakk midt i, og gjer det same ytst på vengjene. Dette har eg ikkje gjort på engelen på biletet. Sjå på originalen på biletet øvst oppe.
Lykke til!
Kan sikkert vere fint med anna papir og kanskje andre perler til hovud?  Små englar, store englar?

Heilt på tampen tek eg med ein link til Frida sin blogg: Silkesauen som syner ei Nøstebarn-sparkebukse som vart til ein kalendar. Godt gjenbruk!

2 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

flott engel. Takk at du deler framgangsmåten

Silkesauen sa...

Ja, hjarteleg takk for denne fine og enkle oppskrifta! No har eg laga min eigen, raude engel. Gjekk utruleg fort - og eg kosa meg!

Engelen vart også meir elegant enn julekalender-strømpa mi...