mandag 13. desember 2010

Flekkar som aldri går vekk..

Ingebjørg på 9 fekk ny ulljakke frå Nøstebarn i fjor. Etter ei  veke i bruk kom ho heim frå Kulturskulen med jakka full av maling. Æsj så kjedeleg. Tok nokre dagar før eg orka å sjå på jakka i det heile, men så tok eg utfordringa. Både mor og dotter fornøyd og jakka har vore brukt mykje.
Har klypt ut lappar av tova ullkler og sydd dei på med små forsting (”opp-ned-sting”) med restar av 2-tråds Merino. Nedst på erma la eg stoffet rundt kanten og sydde på.
Den søte ordknappen er frå Snella og Petronella som Nøstebarn sel i butikkane.

Siden me er i advent og mange sikkert er opptatt med mykje anna enn å dekke over flekkar også, tek eg med eit bilete av juledekorasjonen min:
Eg har kjøpt heil kanel, kardemomme, anisstrjerner, laubeærblad og  nellikspikrar. Så har eg tørka appelsinskiver slik: Skjer appelsin i skiver på ca en halv cm og legg dei på ei bakepapirkledt plate. Tørk i ovnen på 100 grader nokre timar til dei er heilt tørre. Lurt å opne og snu litt på dei innimellom. Det går visst an å tørke epleskiver på same måte.

Då dei var kalde pensla eg dei med eggekvite og strødde på sukker for "frost-effekt". Dette biletet er frå adventstaken, men dei kan brukast til mykje: På kransar, dekorasjon av pakkar, hengje fast på ei snor med klesklyper, bord-dekorasjon og så vidare..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin jakka blei! Når du gjør det på den måten ser det ut som det er kul dekor, og ikke "flekkdekking".

Silje sa...

Den jakken ble jo utrolig fin! Jeg er ikke noe særlig flink til å strikke/sy, men kjøpte ullfleecestoff på Panduro, klipte ut hjerter og stjerner og limte med tekstillim på flekkene. På en ullgenser med pastasaus ble det krage formet som kronblader:) Kan anbefales "for dummies". (Men din versjon ble mye kulere).

Silje:)

Tove sin strikkeside sa...

Så flott pynta adventsstake du har

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så lurt det var å brodere ting på, jeg har flere slike plagg som kun kan brukes under noe annet pga flekker fra tomatsaus og annet. Virkelig gode tips :)

Vanja Blix Langsrud sa...

Jakka ble riktig så søt :-) Jeg har et par ulljakker jeg er veldig glad i som jeg har slitt hull på albuene på. Jeg klippet ut hjerter av en gammel, hvit linskjorte, tråklet dem på med hvit sytråd, og så brukte jeg 2-tråds Nøstebarn merinoull til å sy knappehullssting rundt. Det ble også riktig så fint :-)

m.k.b. sa...

Fint! Såhär kan man också göra: http://www.woolfiller.com

Kathrine Gregersen sa...

Så flott med fleire tips! Eg skal jammen prøve ut nålefiltinga som vist på Woolfiller. Har alt utstyret i hus.