onsdag 22. desember 2010

Tjukt volangskjerf og langlue

Alle strikkar vel for harde livet for å bli ferdig med julegåvene. Eg har rett og slett strikka til meg sjølv i det siste. Fekk så lyst på ei ny lue og eit stort tjukt Volangskjerf. Tenkte det hadde vore fint i fargen 92 Naturgrå, men fant ut at min vinterbleike hud trengte litt meir farge.

Skjerfet er derfor strikka i 43 Lilla, 35 Petunia og 32 Lyng. Eg har brukt dobbelt 2-tråds Merinoull og pinne nr 6. Lua er strikka i 35 Petunia, også denne i dobbelt 2-tråds Merinoull, men på pinne 5. Oppskrift på lue og skjerf kan du laste ned gratis her.
Lua er lang og heng litt ned bak. Den var veldig enkel og rask å strikke. Volangskjerfet strikka eg melert, dvs to trådar av ulik farge. Medan eg felte av strikka eg "bobler" i kvar 20. maske. Skjerfet vart veldig tjukt og godt og gjorde seg godt på kåpa.
Ingebjørg (9) stakk av med lua med ein gong ho var ferdig, så då måtte eg strikke eit skjerf og ei lue til ho også. Slik at eg kunne ha mi eiga i fred. På biletet her har ho på seg mi lue, altså damestørrelsen. Oppskrifta laga eg oppskrift på 3 størrelsar i lue og 2 i skjerf. Oppskrift lastar du ned gratis frå Nøstebarn sine sider her.


(Fotograf Tove Breistein)
Kan ellers slå eit slag for Baskerlua og skjerf (oppskrift 1954 + Strikk til nøstebarn, side 123). Eg brukte denne lua som utgongspunkt då eg laga den nye. Settet er fint både til jenter og dame. Oppskrifta er i tre størrelsar: 1-3 (5-8)år + Dame. Ein dekorere med hekleblomst eller rosett.
(Fotograf Tove Breistein)
Vottar i same stil. Strikka fram og tilbake i rillestrikk. Oppskrift 1938 + Strikk til nøstebarn Størrelse baby til Dame. Vottane er strikka i dobbelt 2-tråds Merinoull. Fargen på biletet er 62 Turkis, men den er erstatt med ny nyanse sidan disse var tatt. No er 62-fargen lik kleda i Breblå som du kan sjå døme på her. Vottar er normalt ikkje det enklaste å strikke, men disse er veldig enkle og er gjort på eit par kveldar.

Eg reiser til Vestlandet i dag for julefeiring. Eg har pakka både strikketøy både til bilturen og jula. Altså eit "bilstrikketøy" og eit prosjekt eg har gleda meg til å gå i gong med lenge som skal "nytast" i jula. Nokon som vil dele kva dei skal ha som julestrikk?
Ønsker alle lesarar ei fin julefeiring!

5 kommentarer:

mamamix and daddys girls sa...

skal strikke sånn fin :) lue og har masse garn fra nøstebarn, men hva er dobbelt 2 tråd? er som du skjønner en uerfaren strikker hihi takk for hjelp :) god jul!!

Kathrine Gregersen sa...

Dårleg forklart av meg: Dobbelt 2-tråds betyr 2-tråds-garnet lagt dobbelt. Altså at du strikkar med 2 trådar ( = 2ulike nøster).
Du kan også bruke 3-tråds garnet og så brukt enkelt/vanlig, men sjekk strikkefastheten då. Lykke til!

Anonym sa...

Jeg strikker lue, tror den kalles VM-lue og var på manges pinner i fjor? Oppdaget i alle fall mange hoder med den i byen her om dagen.

AnnetteK sa...

Så flotte luer og skjerf du har strikket. Lurer på om jeg skal prøve meg på det volangskjerfet. Det har jeg kikket på lenge... Må bare får noe mer av pinnene først, så jeg har noen å strikke med.
Her går det i luer, halser og sjal for tiden, og leter jeg dypt nok i eskene mine finner jeg sikkert 10 andre ting som skulle vært ferdig også... ;)
God jul!!

hingva sa...

Jeg strikket baskerlue for første gang i går, str 1-3 år. Jeg syntes opplegget virket trangt, og la derfor opp til str 5-8 år, men strikket antall riller som i minste størrelsen. Den passer fint til min lille jente som straks fyller 2 år. Hun likte lua veldig godt, og ville nesten ikke ta den av igjen. God lue som sitter godt, og veldig søt også:-)Jeg har lyst på en selv!