tirsdag 18. januar 2011

Sjal med volang

Før jul strikka eg mange volangskjerf og for dei uinvidde kan dei lese meir om dette og finne oppskrift her og her.I romjula var eg i gong med volangane att for eg hadde lyst å kombinere volang med sjaloppskrifta vår. Eg tok utgongspunkt i oppskrift 1926, men strikka det glattstrikka og med volang. Synes ofte det kan vere greit å ha lange endar på eit sjal til å knyte rundt halsen og har derfor laga oppskrift der ein aukar oftare i sidene.
Sjalet er strikka i 2-tråds Merinoull i farge  93 Skifer på pinne nr 4. dette sjalet har holmønster i volangkanten. (ikkje vanskeleg!) Oppskrift finn du her. Takk til Pia som sporty stilte som modell!

Og slik ser sjalet ut bak!

Altså lange endar ein kan snurre rundt (og rundt1)

Sjal er glimrande restegarnstrikk, så det neste eg strikka vart i mange fargar:
Dette sjalet er glattstrikka og modell 1 på gratisoppskrifta du finn her. Mange ulike fargar og volangkanten er i farge 43 Lilla. Det vert intenst mange masker på dei siste omgongane, men det er verdt det!?

Sjalet framme. Plagget som heng på bysta er mitt favorittplagg denne vinteren: Tunika i ull i fargen skifer. Glimrande for oss som ikkje har behov for at  kler må sitte heilt inn til kroppen ;-)


Så minner eg til slutt om denne konkurransen denne veka. Det er ikkje trekning før søndag, så det er berre å bli med. Sjå gårsdagens innlegg!

23 kommentarer:

Irene sa...

Det grå var veldig lekkert!

lise sa...

Nydelige sjal - og såklart man trenger både rolige og litt viltre sjal. Volangkanten løfter det hverdagslige atskillige hakk i festlig retning.

Syserine sa...

Jeg fikk vledig lyst til å strikke volangskjerfet i silkeull! Er det dobbelt garn?

Vanja Blix Langsrud sa...

Flink du, Kathrine! :-) Nydelige skjerf!

Anonym sa...

Dette var fint! Så flink du er!! Skal jammen meg jeg også prøve meg på :) men kan jeg spørre om noe.....er ikke så dreven enda. Strikker du rundt og rundt på rundpinnen eller fram og tilbake? og om du strikke rundt og rundt,er det bare rett hele tiden da? det som blir glattstrikk?

Lindis sa...

Hei :) jeg lurer på om det er mulig å få en forklaring på hvordan man strikker det nydelige grå sjalet. Synes det er så fint! Men har lest gjennom oppskriften og skjønner ikke stort. Er ikke spesielt dreven. Noen som kan forklare litt detaljert? på forhånd tusen takk!!

Silkesauen sa...

Så stilig det vart å kombinere dei to oppskriftene! Men har du verkeleg strikka skifer-sjalet med pinne nr 5...? Ser så tett og "fint" ut til å vere så tjukk pinne til så tynt garn! Det same lurte eg på eg såg blogg-innlegget frå 1. des med foto av blått volangsjal i Silkeull: Verkeleg pinne nr 5? Er tjukk pinne generelt betre til volang ( enn f eks det eg brukar til vanleg når eg strikkar barneklede med 2-tråds, dvs 2,5 og 3 mm?) Og kva rundpinne-lengde er best til skifer-sjalet: 80 cm? (...eg må ha alt inn med teskei, eg...)

Turid sa...

Lekkert sjal ....og tunika -har maken om den er kjøpt fra Nøstebarn.

Anonym sa...

Det grå sjalet med volang ble kjempefint! Jeg vurderer å lage et, selv om jeg har flere sjal fra før...

Rita L sa...

Det var oppskrift på akkurat et slikt sjal jeg var på let etter, tusen takk :-)

Kathrine Gregersen sa...

Kjekt de liker sjalet! (Eg blir ganske oppe'sen her eg sit ;-)
Lindis (og andre interesserte) må gjerne sende meg ein e-post, så skal eg gi ein detaljert framgongsmåte. Det er slettes ikkje vanskeleg!
Silkesauen: No blei eg veldig usikker på det med pinnane. Kan eg ha skrive feil. Må rett og slett setje meg ned å strikke ein prøvelapp. Skal gi tilbakemelding! (Og til bursdagen ynskjer eg meg hukommelse!)

Lindis sa...

Hvor finner jeg mail adressen din da? føler meg litt dum nå..... men vil gjerne ha en detaljert forklaring for har virkelig lyst til å få til dette sjalet :)

Kathrine Gregersen sa...

Lindis: Min feil. mi e-post adresse er kathrine@nostebarn.no Då høyrer eg frå deg, så skal det nok bli strikkings ;-)

AnnetteK sa...

Flotte og enkle sjal. Ser ikke bort fra at jeg kommer til å strikke ett sånt, eller flere ;)

Kathrine Gregersen sa...

Angåande pinnar (Silkesauen):
Eg har no strikka prøvelappar og eg har nok skrive feil. Eg ser eg har brukt pinne nr 4 på volangskjerfa (i 2-tråds) og på sjala. Skal få retta opp i det. Prøvde å strikka prøve med pine nr 5 og ser at det ikkje er krise for det vert og heilt fint. Orsak så mykje!
Takk til årvakne silkesauen. Send meg di adresse på e-post, så sender eg deg ein bitte liten påskjønning :-)
Og så kjem det info om dette i morgondagens innlegg.

Kristin sa...

Det var det jeg syntes at det var et kjent fjes - det var jo Pia! :)
Første gangen jeg er innom bloggen din, faktisk. Flott sjal du har laget. :)

Anonym sa...

Hva menes med "Strikk 2m r i 1.m" ? Det uttrykket har jeg aldri hørt før...

Karoline sa...

Anonym: Det er en måte å øke på der du strikker to masker i én maske. Strikk først inn i "forsiden" av masken (helt som vanlig), men UTEN å ta masken av pinnen etterpå - for da skal du strikke inn i "baksiden" av den samme masken. Denne videoen viser teknikken: http://www.knittinghelp.com/video/play/bar-increase-continental
Hilsen Karoline i Nøstebarn

Anonym sa...

Øker du med kast, løkke eller plukker du opp tråden mellom to masker? Hva blir finest? Skal prøve meg på dette fine sjalet!

Karoline sa...

Hei Anonym. Du kan velge selv hvilken metode du vil bruke for å øke, utifra om du vil ha hullrad eller ikke. Jeg gjorde det på denne måten da jeg strikket dette sjalet:

På starten av pinnen: Strikk 2 masker i første maske (link til video i kommentaren over), plukk opp tråden mellom de to neste maskene og strikk denne vridd rett (da blir det ikke hull). Motsatt rekkefølge når du kommer til enden av pinnen.

På hver side av midtmasken: Kast på rettsiden. Strikk kastene vridd på vrangsiden (da blir det litt mindre hull).

Lykke til med sjalet! :) Hilsen Karoline i Nøstebarn

Anonym sa...

Takk Karoline for gode råd for øking! Jeg strikket volangsjalet med ekstra lange ender i blåbær (2-tråds merino) og det ble kjempefint! Har bestillt mer garn til lue og votter i blåbær og lilla ull-silke. Gleder meg :) Hilsen Soffa.

Camilla sa...

Hei! Er det mulig å få den oppskriften fremdeles?

Karoline sa...

Hei Camilla. Oppskriftene har fått nye linker da vi byttet datasystemet vårt. Klikk på fanen i blogg-headeren eller finn dem direkte her: http://nostebarn.no/garn/gratisoppskrifter.html :) Hilsen Karoline i Nøstebarn