mandag 31. januar 2011

Vinnarar og Grand finale!

Så var me kome til siste dagen i restegarnjanuar. Det har vore kjekt å være så fokusert på ein ting og eg takkar for alle tilbakemeldingar frå dykk! Rekordstor deltaking på konkurransen denne veka. Heile 247 inkomne bidrag på kommentar og e-post. Det betyr at eg skal trekkje 2 garnpakkar a 500g.
Har lyst å informere om korleis eg trekkjer: Alle inkomne bidrag får eit nummer etter kva rekkjefølgje dei kom i. Deretter går eg inn på random.org og skriv inn talet på deltakarar. Så trekkjer då maskina eit tilfeldig nummer som dermed blir vinnar.
Og vinnararar denne veka vart:
Maria's Whims sa...
Om jeg hadde vunnet hadde jeg ønsket meg farge nummer 41 i 3 tråds merinoull og laget ei kragejakke til tantebarnet mitt :)

Lene sa...
Jeg vil strikket en ribbegenser med raglandsfelling til min gutt:) og deretter en ribbebukse, kanskje striper i farge 11, 12 og 13?
 Gratulera! Gratla! Grattis! Send meg ein e-post med kva 5 garnbuntar de vil ha og adresse, så er garnet snart av garde i posten til dykk! kathrine@nostebarn.no

Tidleg i månaden hadde eg eit innlegg som viste lappar eg har laga til oldemorsteppe. Eg hadde som mål å få hekla dei saman i løpet av januar. No er teppet ferdig!



Eg hadde tenkt å hekle dei saman med fastmasker, men fekk tips frå Linda:
Linda sa...
Kjempefine ruter! Går ut fra at du kjenner til metoden hvor man hekler sammen rutene samtidig som man hekler siste omgangen? Da går det som en drøm, veldig tidsbesparende! Superhekleren i bloggen Attic24 beskriver metoden her: (Hun har også en forklaring på hvordan man kan snike seg unna å feste ender, om man har sterke nok nerver til dèt.)
 Det var godt forklart inne på nettsida Linda viste til og slett ikkje vanskeleg å få til. Kort fortalt heklar ein saman rutene samtidig som ein heklar siste runden på lappane. Sjølv om eg hadde kvidd meg veldig til å gå i gong var det utruleg kjekt når eg fyrst satte i sving. Så flott å sjå teppet vokse! Eg hekla siste runde med
93 Skifer. Er nøgd med det fargevalet. Hekla også ein runde rundt heile teppet til slutt. Sofaen som teppet er planlagt å liggje i er også grå, så det passa fint.


Sofaen står i "Allrommet" i 2.etasje. rommet vert brukt som leikerom for ungane og det står på liste for å bli måla og fiksa opp. Teppet sofaen var fyrste steg på vegen. Som de ser har eg hekla det veldig stort slik at det går godt ned på baksida av sofaen. I bakgrunnen er ungane sin "Gallerivegg". Me heng opp etterkvart som dei produserer. Flott å sjå alt samla på ein vegg!

Mitt teppe består av 56 ruter (7 x 8) og måler 177 x 202 cm. Dersom ein skal strikke eit slumreteppe held det med 35 ruter (5 x 7). Teppet måler då ca 127 x 177 cm. No er det nesten slik at eg er på tankar om å byrje på eit nytt. Kanskje eit til Ingebjørg med mindre ruter? Lilla/rosatonar i midten og svart rundt? Det var i alle fall kjekt arbeid og freistar til gjentaking :-)

Ja så var teppet og restegarn-januar over. Det har vore ein intens månad og eg ser det vert vanskeleg å ha så mange innlegg kvar månad. Det hadde vore veldig kjekt å fått tilbakemelding på om nokon har blitt inspirert til restegarnprosjekt i løpet av månaden? Kva av innlegga likte de best? Kom gjerne med innspel på ting de ynskjer her på bloggen eller korleis ting kan gjerast annleis.

Avsluttar med eit lesarbilete som eg har fått på e-post etter dette innlegget:
Elisabeth har strikka Raglangenser i restegarn (Oppskrift #1924 og Strikk til nøstebarn ). Velig fin genser, Elisabeth!

Elisabeth skriv: Det var så morsomt at du la ut bilde av den blå raglangenseren i 2-trådsgarn i dag. Jeg har strikket denne i grå/bruntoner, en ordentlig restegenser... Jeg har brukt strykemerke som pynt på min, og de ser egentlig ganske like ut selv om pynten din er litt mer forseggjort ;) En super genser som er brukt mye!

Og så..
er det klart for nytt tema: Lapping, stopping,redisign, bruk og stell av ull. (Leitar etter eit godt kort tema som kan stå som "overskrift" for månaden. kom gjerne med innspel!)
i Februar vert det ein konkurranse som går over heile månaden med større premiar..


Velkommen tilbake og takk for ein inspirerande månad!

20 kommentarer:

Mai sa...

Utrolig fint teppe! Jeg tror jeg må prøve meg på et sånt...

Nina sa...

Linken til superhekleren vedr teppet virker ikke :(

Heidi sa...

Jeg har blitt veldig inspirert av restegarn prosjektene dine:) Skal snart strikke stripete babystrømper og ribbebukse av restekurven!

Kathrine Gregersen sa...

Nina: NO virkar linken til superheklaren. Takk for du sa i frå!

Anonym sa...

Er oppskriften på hekleteppe tilgjengelig?:) Synes alt annet er brstemorruter.

Gøril:) gisr@me.com

Veronica A. sa...

Tusen takk til deg også! Jeg har tenkt at det ikke går an å holde et like høyt blogg-tempo over lang tid - godt gjort!

Jeg kunne tenke meg lure tips framover, tips ift teknikk. Jeg har traktert strikkepinner siden jeg var 4 år, og strikker mye, men merker at jeg fortsatt strever med nybegynnerfeil: Eks: Jeg får "hjørner" når jeg strikker rettstrikk på strømpepinner, jeg får små hull når jeg øker masker på ermer osv. Fins det måter å unngå dette på....?

Når det gjelder tema for februar, foreslår jeg ULLVERKSTED som navn :-)

Tusen takk for en super blogg!

Anonym sa...

Kjempefint pledd/teppe. Holder på å hekle et nå til datteren min, men tenkte jeg skulle ha litt mindre ruter + mindre størrelse totalt. Du skriver i oppskriften at du anbefaler at man hekler de to siste omgangene i felles farge for et mer harmonisk og helhetlig inntrykk - mener du da den siste på hver rute + den fargen du hekler rutene sammen med? Eller de to siste på hver rute + den man hekler hele pleddet sammen med? Hvis det er de to siste på hver rute + den du hekler sammen med, så blir det jo de tre siste omgangene.

Kathrine Gregersen sa...

Gøril: Kjært barn har mange namn: Bestemorsruter, oldemorsruter.. Grunnen til at mitt ser annleis ut er at eg har dei 4 fyrste omg. i anna farge. Oppskrift finn du her: www.nostebarn.no Sjå under Garn og oppskrifter - Gratisoppskrifter.

Anonym (over): Eg synes det "samlar" teppet ved å ha same fargen på dei ytste omgongane. Spesielt om ein har så mange fargar som eg har hekle med. Eg har valgt å ha den aller siste omgongen 8alstå den eg heklar saman med) i same farge, men eg har og sitt døme på at dei 2-4 siste omg er hekla i ein farge og det var og fint :-) Lykke til med heklinga!

Linda sa...

Så fint teppet blei Og kjekt å høre at du likte sammenheklingsmetoden jeg viste til, vet at dét reddet mitt bestemorsteppe fra en umontert skjebne!

Siri-Piri sa...

Det hadde vært kjekt med litt info om vask av ull. Det er så mye fint ubehandla ullgarn men så få mødre som gidder å vaske for hånd. Går det greit å vaske ubehandla ull i maskin? Hva vil skje med ulla? Minster den isolerende egenskaper? Går den i oppløsning? Mister plaggene fasongen?

Maria sa...

Teppet ble knallfint! Godt å se det ferdig, jeg tenkte på det senest i går kveld, faktisk, og lurte på hvor langt du var kommet! Supre farger, selv de "usannsynlige" kombinasjonene fungerer bra. Hilsen Maria L

Linda sa...

Å så bra! Februars tema passer perfekt, siden vi har klart å få noen hull i den nydelige silke-ull bodyen til lillesnupp.. Har en gammel ullbody jeg kan tove og lage lapper av, men så står jeg fast.. Trenger litt hjelp og inspirasjon :)

Synnøve sa...

Åh, ufattelig vakkert teppe! Aldri før sett noe SÅ fint, og nå virker det faktisk overkommelig for en stakkar som haaater hekling! Jeg snublet over bloggen i løpet av januar, og jeg koser meg med innleggene her! Masse nyttig!! :) Kjekt å se "in real" hvordan plaggene blir!

Linda sa...

For eit kjempe flott teppe.

Husfruen sa...

Så flott teppe

STRIKKEMOR(O) sa...

Teppet ditt er kjempefint!!

hingva sa...

Teppet ble kjempefint! Jeg har lyst til å lære meg å hekle, og har tenkt at kanskje er slike ruter tingen å øve seg på.. Om jeg bare klarer en, blir det kanskje en gryteklut i det minste;-) Det blir sikkert bare med tanken, men jeg er i det minste inne i en effektiv strikkeperiode. Jeg blir veldig inspirert av denne bloggen:-)) Snart ferdig med ribbebukse til 6 åringen min nå, og da skal jeg strikke denne matchende genser til, garn bestilt i dag...:-)) Jeg likte godt dekoren du hadde på genseren i dobbel 2-tråds(gravemaskin, om jeg husker riktig), kunne tenke meg noe lignende, har du laget den ut av hodet, eller finnes det oppskrift..

lise sa...

Selv takk for mye inspirasjon i januar! Det har generelt ikke blitt så mye strikking på meg, og det jeg har strikket, har jeg brukt nytt garn til... Altfor treigt går det også, selv om det er minste størrelsen av heldressen jeg holder på med.

Jeg har fått sydd litt, da. :-P

Kathrine Gregersen sa...

Takk takk!

Hingva: Gravemaskinen på gensaren har eg tegna av frå eit innpakningspapir eg har liggande. Send meg di adresse på e-post, så sender eg ein kopi i posten til deg :-) (Gjeld og andre som er interessert)

Siena sa...

Nydelig teppe!