torsdag 10. mars 2011

Bidrag i konkurransen 7

Eg presenterer med glede fleire flott bidrag i ullvølkonkurransen:

Aina skriv: "Stillongs med øyne i rumpa, 5 åringen er overbegeistret!"




Aina har sendt fleire bidrag: "Så var det sparkebukse uten fot som ble reddet fra loftet med ekstra vrangbord nede på beina og et heklet stykke for å skjøte på hengslene på skuldrene. Fant en gammel body hvor trykknappene passet til sparkebuksa, klippet de ut og sydde de på hengsleskjøtene. Dermed kan sparkebuksa brukes ferdig denne sesongen."


Sunniva Bue har sendt inn bilete av mange plagg som ho har vølt.Eg har plukka ut bilete av ei trøye som har fått hekla blomar over hol og nattkjole:  Sunniva skriv:"..og ikke minst ull/silkenattkjolen som jeg har brukt veldig mye siden jeg fikk den i barselpresang for tre år siden. Den var sundslitt på begge albuer, i splittene og ved den ene trykknappen. Nå er den klar for en ny barselperiode!"
Kristin skriv: "I siste liten legger eg ved bilder av 2 klær som eg har sydd på heimelaga applikasjoner på, ettersom det var komt hull i plaggene. Applikasjonene er strikka og tova for hånd."

Cornelia Egge har bloggen Design to live og følgjer du linken her kan du sjå hennar bidrag til ullvølkonkurransen.

6 kommentarer:

Hilde sa...

Mange fine løsninger her :o)
Stilongsen med øyne i rumpa var virkelig etter min smak. Herlig!

Anonym sa...

Veldig mange fine og kreative bidrag til konkurransen!

ohelene sa...

Det er så moro å følge med her. Kul bukse med auge på!

Merete Rasmussen sa...

Stillongsen med øyne i baken var utrolig kul!

bustekaffi sa...

Jeg stemmer i, de øynene på baken var utrolig morsomme!

Tonje sa...

Oj, den stilongsen hadde gutten min falt pladask for! Kjempestilig og veldig kreativt:)