lørdag 14. mai 2011

Gjesteblogger: Nøstebarns butikk i Trondheim

Velkommen til Trondheim!
Nøstebarn i Trondheim ble åpnet den
20 september 2007. Vi er den tredje butikken etter Bergen og Oslo. Vi trives godt i Fjordgata, det er nærhet til parkering som gjør det enkelt for alle å komme hit og mange tar trilleturen innom oss også.
Etter snart 4 år har vi etablert en stor
kundegruppe med mange faste og gode kunder.
107
102
104Vi huserer på over 110 m2 og akkurat nå har vi ordnet butikken lys og sval med den nye
vår- og sommerkolleksjonen.
(Men skulle du trenge en ullfleecedress så har vi det på lager. Bare spør!)


Det mange ikke vet er at butikken
er mye større bak disken enn foran.
Lageret er faktisk større enn butikken.
Dette fordi vi i butikken bare har
hengende 1 av hvert plagg/farge fremme.

Nå gleder vi oss til å gjesteblogge i noen
uker. Blogging er helt nytt for alle
oss som jobber her, så det blir en
spennende tid.
Håper å ikke skuffe!

Hilsen Maria, Silje, Tonje, Lise,
Elisabeth, Mari og Rikard
097

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Så spennende! Har tittet innom her maaaaange ganger, og i vinter kjøpte jeg min første ulltrøye, deretter en singlett, og for litt siden 4 hesper garn. Dere blir ikke kvitt meg!! :D

OliveBlush sa...

Velkommen som gjesteblogger, - blir spennende å følge dere :-)
Jeg bor på Østlandet og dermed langt unna Trondheim, men moro å se hva dere har å bidra med.
Lykke til med bloggingen, - det blir sikkert bra!

Elisabeth sa...

Dere har en kjempefin butikk, men det er eneste Nøstebarnbutikken jeg har vært i også ;) Bor i nord, men bodde flere år i Trondheim og er derfor på besøk der av og til. Da må jeg bare ta turen innom butikken....

StrikkePia sa...

Spennende. Og så fin butikk dere har!! ;-)

Misemor sa...

Artig med Nøsteblogg fra Trondheim. Jeg har vært innom noen ganger, og har tenkt å fortsette med det. =) Lykke til!