tirsdag 22. november 2011

Variasjonar av Bestefartrøye

Oppskrift 1945 Bestefartrøye er litt smalare i fasongen enn dei andre gensrane til Nøstebarn. Den er heil enkel med knepping i halsen, men den kan varierast med striper, farge og dekor. Her kjem seks ulike variantar som kom inn til sommarstrikkutfordringa vår:



Friederike Bischoff har strikka denne fine genseren (og teppe):
"Først strikket jeg "Babyteppen med hullrad" med 2-tråds Merinoull i fargen petrol. Siden jeg hadde ull til overs og var så utrolig forelsket i Bestefarstrøyen så strikket jeg bare videre... Det var før vår lille prinsessen Leoni ble født, jeg måtte hele tiden holde meg til strikkingen for å holde ut spenningen...Fargen måtte matche både gutt eller jente siden vi ikke visste hva det blir. Og nå er hun her, siden slutten av mars, og trives med både genseren og teppet!"

Ingvild Snipsøyr har strikka to stripete variantar:
"Her er mitt bidrag til sommarutfordringa. Desse gensarane er basert på oppskrifta bestefartrøye til nøstebarn og er strikka i 2 tråd merinoull. Syns den vert ekstra fin når ein strikkar den i striper, noko eg har gjort tidlegare også:) Den lilla er det eg som har strikka, medan eg fekk hjelp av mor mi til å strikke den andre. Desse gensarane skal bli gode barnehagegensarar for tvillingane mine Ingrid og Eivind (snart 2 år):) "


Ingvild har bloggen Strikkekorga.




Ingeborg Strand har strikka med fine striper:
"I sommer har jeg strikka bestefarstrøye til minstejenta som er 11 måneder. Jeg brukte petunia som grunnfarge og lagde striper i lyng. Nederst på bolen og armene har jeg strikka inn en forsterkning i silke. Genseren passer fint både inne og ute:-) "

Så fin Bestefarstrøya vart i Gressgrønn! Marte har strikka og du kan lese meir info om genseren på Tussabloggen.


Renate har strikka denne  fine varianten:
"Jeg har strikket deres Bestefartrøye i 2 trådsgarn i fargene 32 (rosa) og 13 (brunt). Gjorde små forandringer og strikket vrangbord til ermene og nede, med vridd rett, for ekstra fin detalj. Er vist "stripe-mamma" siden 70% av alt i klesskapet er stripete, så ble såklart striper selv på bestefartrøyen. Fant noen knusebedårende blomster knapper på Husfliden som pynter mer enn nok på plagget. Ermene strikket jeg litt lengre (2 cm) og 2 cm lengre i hel lengde så jenta mi kan nok bruke denne hele vinteren! :)
Den satt som et skudd på! Utrolig fin passform, så Storebror må nok få en han også etterhvert. Strikket i størrelse 1 år."




Merete har strikka denne fine gesneren, der dekoren er kantane som er som eit smykke:
"Jeg har tatt sommerutfordringen, og har strikket en bestefarsgenser med litt modifikasjoner. Har blogget den her, med bilder og forklaringer på modifikasjoner."



Så til slutt eit flott knippe bestefartrøyer strikka av Tina:
"Eg har i sommar strikka endå ei bestefarstrøye – og det er ikkje så mykje kreativt som er gjort av endringar i original oppskrift. Det einaste tilpasningen eg har gjort er å strikke bol og armar lenger enn det som er oppgitt (sidan eg hadde fått med meg at den kanskje kunne vere litt kort på bloggen).

Bestefarstrøya som eg har strikka i sommar er den lilla på den største jenta på bildet. Strikketøyet var perfekt til sommaren – bolen vart strikka mens eg køyrde E6 frå Sogndal til Lofoten. Armane på returen, og så sett saman når eg kom heim. "

Takk for fine bidrag! Og får nokon lyst til å strikke Bestefartrøye kan dei kjøpe oppskrift her :-)

Ingen kommentarer: