onsdag 1. desember 2010

Volangskjerf

Etter å ha hekla snurreskjerf var eg klar for strikking, men var framleis i skjerfmodus. Fann oppskrift på Madammims blogg.  Gjorde om litt på oppskrifta for å få det breidt og langt nok:

Strikka i (ca 40 gram)  silkeull og pinne nr 4.
legg opp 110 masker,strikk 5 omg rett
Auk ved å strikke framme og bak i kvar maske = 220 masker, 5 p rett
Auk ved å strikke framme og bak i kvar maske = 440 masker, 5 p rett
Auk ved å strikke framme og bak i kvar maske = 880 masker, 5 p rett
Fell laust av.
Strikka i min favoritt Silkeull-farge Tinn.

Volangskjerf med holemønster: Fekk lyst å lage eit litt "blondete" skjerf. Så på dette skjerfet strikka eg inn holrad på kvar 8., 14. og 20.pinne. Hekla picotkant som vart veldig fint, men tok ein heil liten evighet.
Holrad: *2 sm, 1kast* gjenta *-*
Picotkant: *3lm, 1halvst i 1.lm, hopp over ei maske, 1kjm*. Gjenta *-* Heklekrok nr 4

På det blå skjerfet er eg framleis på Silkeull, men har auka ved å ta kast mellom kvar maske. Så slo eg aukinga og holrada i eit smekk. Det er jo alltid tilfredsstillande..
Har fått mange lovord når eg har brukt skjerfa. Går med dei heile tida og har i ulike fargar alt etter antrekk. Godt å ha i halsen på litt utringa kjolar og tunika. Pyntar opp gjer dei og. Sidan eg sjølv liker dei så godt har eg tenkt at dette kanskje og er noko for andre. Derfor blir dei å finne under fleire jultre i år. Eg lurer på om det hadde vore fint å strikka det stripete, til dømes i ton i ton-fargar i Merinoull  Eg trur eg må prøve det. dei er kjekke å strikke og etter å ha strikka 5 stykk er eg ikkje lei.

6 kommentarer:

cissemosse sa...

Så koselig med egen Nøstebarn blogg! Gleder meg til oppskrifter og annet!! Jeg er en kjempefan -jenta mi bruker stort sett Nøstebarn i barnehagen og får masse skryt for at hun er blid og fornøyd ute uansett vær! Jeg har vel snart strikket alle oppskriftene i "Strikk til Nøstebarn" i forskjellige varianter!

Elisabeth sa...

Nok en Nøstebarnfanatiker takker for egen blogg ;) Håper den blir inspirerende.. Lykke til!

Pinnepenn sa...

Gratulerer med Nøsteblogg! Gleder meg til å følge med. :)

lise sa...

Gratulerer med ny blogg - den ser veldig spennende ut så langt!

Anonym sa...

Har begynt på volangskjerf, den nederste varianten med hullrad og øking i et smekk. Men lurer på: Øker du på samme måte med kast ved hver økning eller bare ved noen av dem?

Anne-Grete sa...

Jeg er ferdig med mitt hullete volangskjerf, og strikte på pinne 5,5 siden jeg ikke hadde 5 i passe lengde. Det gikk strålende! Syntes først den ble litt snau på lengden, men ser at den henger pent ned når den får hengt litt rundt halsen :-)