torsdag 27. januar 2011

Heilt enkel Nøstebarngenser

No i januar har eg strikka gensrar i restegarn. Har brukt mykje dei tynne i 2-tråds Merinoull til ungane; dei er supre under jakke, fine inne og gode året rundt. Eg er veldig glad i Rullegenseren (#1931 + Strikk til nøstebarn), men den er litt vid? Bestefartrøya (#1945 + Strikk til nøstebarn) er smalare, men eg har fått tilbakemelding om at den er litt snau på lengda. Eg har no derfor tatt det beste frå dei begge: kantane frå rullegensaren, vidda til bestefartrøya og lagt til ein del på lengda. Hadde lyst at oppskrifta skulle vere heilt enkel slik at alle kan få den til. Har derfor kutta ut halsfellinga fordi det fungerer heilt fint uten når ein har ribbestrikk eller rullekantar. Takk til Ella og Aksel som stilte som modellar :-)

Her er Ella 4 år i str 4 år. Genseren er heilt enkel i 2-tråds merinoull med rullekantar. Mange fargar. Synes det vart overraskande fint med det oransje og raude mot lyngfargen.
Her er bilete av restane eg brukte. Kvart nøste vart ei stripe på gensaren. Det var ganske overraskande kor langt ein kjem med eit bitte lite nøste. Eg avslutta stripa akkurat der det var slutt på tråden, så skøytane kjem over alt på gensaren og ikkje bare i sida slik eg pleier. Erma har dei same fargane men breidda på stripene er ikkje like lange.
For å gjere festinga av trådane enklare og for å få ein effekt strikka eg 10-12 masker med både den fargen eg snart var tom for og den nye fargen. Det blir derfor eit lite stykke som blir melert/hakkete mellom stripene. Det framheva at det er ein restegensar og vart ein artig effekt. Eg har høyrt at ein ikkje treng å feste trådane om ein gjer det, men eg sydde endane inn på vranga likevel.

Då eg var ferdig med gensaren hadde eg framleis mange smånøster att. Ville prøve restegarnstrik i litt rolegare former. Eg strikka derfor ein ny gensar der eg hadde fargen 75 Vårgrønn som hovedfarge og striper på  4 omg med restegarnfargar:

Her er Aksel 8 mnd i str. 1 år. Som de ser har eg her vore heilt vill og gal og laga erma ulike i fargane. Fungerte heilt fint det? Det var mange av fargane som var veldig fine å stripe med vårgrønn. Fargane i stripene er 92 Naturbrun, 51 Lys blå, 52 Dueblå, 74 Gressgrønn, 13 Mokka, 12 Naturbrun og 11 Naturbeige.
Genseren har eg kalla "Helt enkel nøstebarngenser". Sikkert fin i heilt einsfarga og. Med eller uten påsydd dekor. Oppskrifta finn du på nettsida til Nøstebarn under Gratisoppskrifter

15 kommentarer:

Irene sa...

Dette innlegget likte jeg veldig godt! :-D

Ull gleder sa...

nå vet eg ka neste prosjekt skal bli...:)

bustekaffi sa...

Åh, enda et prosjekt på lista mi! Likte godt den vårgrønne stripegenseren!

Kari Anne sa...

Denne skal jeg strikke til begge ungene når det blir mer vår i lufta her oppe i nord. Kjempefin genser og genial måte å bli kvitt restegarn!

Stine sa...

Hipp hurra!
Dette blir helt topp, for jeg har laga et par rullegenserbestefartrøyehybrider. Den siste tok jeg av vrangborden på og strikka noen cm lenger.
Den genseren med vårgrønt var jo kjempefin! ...jeg har egentlig en sperre mot usymmetriske ermer, men dette funka jo absolutt! :-)

vero9ka sa...

Super oppskrift!!

Lucky Rock Designs sa...

Stilig genser.. Jeg skjønner ikke at folk klager på lengda. Det er jo bare å strikke den lenger.. Man ser jo det underveis om den blir litt snau :) Jeg strikker alltid ermene og lengden lenger jeg :)

Mirdiz sa...

Kjempefine gensere!
Kanskje jeg må strikke dem til neste vinter;)

Striper er utrolig gøy!

Siri Mette sa...

Kjempefine gensere !! Du er flink !! Artig med litt ulike striper =)

Veronica A. sa...

Så bra!

Ellers har jeg passa på å strikke rullegenser til litt kraftige unger og legge til litt på lengda på bestefarsgenseren - verre er det ikke ;-)

Pinnepenn sa...

Så fine gensere, skal nok få en slik på pinnen snart. :)

Husfruen sa...

Så fine de ble, har masse restgarn så spørs om denne må settes i køen ja

Topsy sa...

Kjempefin genser, tusen takk for mønster!

hingva sa...

Dette ser ut som en god genser, og super til å bruke restegarn på. Tenker at det blir en slik snart, liker at den er helt enkel i halsen:-) Så fikk jeg bedre inntrykk av den vårgrønne fargen som jeg har vært litt usikker på, men den ser veldig fin ut!!

Randi Kristin sa...

Takk for at du viste dette alternativet!! jeg så litt mørkt på den knappeåpningen i rullegenseren og derfor ble rullegenseren til storebror liggende som UFO i lang tid. Nå er den endelig ferdig og klar til bruk:)